Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers
Ya Allah, keluarkanlah dia dari perutku dengan mudah dan selamat. Ya Allah, jadikankah dia sihat dan sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah, panjangkanlah umurnya, sihatkanlah badannya dan baikkanlah akhlaknya, fasihkanlah lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan hadis, dengan berkat Nabi Muhammad SAW dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam

vendredi 16 décembre 2011

Medela Freestyle Murah!


It is a hot stuff among BF mommies! Want to have one? Kindly email me at lumiere.damour[a]gmail.com

One year international warranty included 
Ready stock!
Self pick-up available for area bangi, kajang, seri kembangan equine, putrajaya and cyberjaya only!

Price: RM1600
FREE GIFT : SET IBU MENYUSU SHAKLEE (kegunaan sebulan)
FREE POSTAGE


Berminat dengan Set Ibu Menyusu / Set Berpantang / Set Ibu Mengandung dari Shaklee?

 Saya wakil pengedar sah Shaklee anda. ID 910361. Dapatkan konsultasi percuma dengan menghubungi saya:
§  Call/SMS/WhatsApp 019-6656041
§  email: info.vitamin4you@gmail.com
§  lawati: www.multivitamin4you.com

Like fanpage saya : www.facebook.com/multivitamin4you


4 commentaires:

Unknown a dit…

waaa ko guna medela fs ke?best tak?
aku pon teringin..tp tgu belanjawan yg kedua plak..
valid lg tak price nih ms tuh?

Amalina a dit…

aaa valid lagi..no worries.harga still maintain =)

QueenBz a dit…

Ko jual ke ape FS nie? hohoho.
Aku dah survey harga Bright Star tue, almost 400 jgk kot. huhuhu. kopak!!

Amalina a dit…

aha..aku jual..hehhe..wooo mahal jugak bouncer tu..kopakkk jugak!